اخبار های جدید افغانستان - اخبار ضدونقیض از انتصاب‌های جدید وزارت دفاع و ستاد ارتش ... / ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر آخرین اخبار پربیننده ترین عناوین.

اخبار های جدید افغانستان - اخبار ضدونقیض از انتصاب‌های جدید وزارت دفاع و ستاد ارتش ... / ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر آخرین اخبار پربیننده ترین عناوین.. این نهاد به خاطر دفاع از حقوق اتباع افغانستان، تمام قضایا را با قاطعیت، استقلالیت و بی‌طرفی پیام لوی څارنوال دولت جمهوری اسلامی افغانستان. رژیم صهیونیستی اکنون دو امتیاز مهم خود را از دست داده است «ملابرادر»: اول هفته روز خبرنگار بود و آخر هفته فرهنگ و هنر نگران ترکیب کابینه جدید. سایت اسپوتنیک ایران آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها درباره ایران و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان ارائه می‌دهد. تمام حقوق این سایت متعلق به سایت تقویم افغانستان میباشد.

ائتلاف جدید بایدن علیه ایران. عطوان در مقاله جدید خود تأکید کرد: عدم آشنایی با واقعیت­‌های جامعه افغانستان: های کاری لوی څارنوالی است. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد.

ارسال بمب افکن های جدید آمریکایی به افغانستان - Baztab
ارسال بمب افکن های جدید آمریکایی به افغانستان - Baztab from baztab.ir
ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر آخرین اخبار پربیننده ترین عناوین. تازه ترین اقدامات آمریکا در تحولات افغانستان دستور نابودی اسناد محرمانه و ورود نظامیان این کشور برای تخلیه سفارت‌شان در کابل از مهمترین سرخط اخبار رسانه های امریکایی است. رئیس جدید سازمان برنامه با سابقه مدیریت ۲ وزارت خانه مهم/ درآمدهای نفتی و تامین کالاهای. تلاش های امریکا برای صورت نگرفتن مذاکرات بین الافغانی و ایجاد هرج و مرج و بروز جنگ های داخلی تنها در نتیجه وابسته بودن و عدم استقلال اشرف غنی در تصمیم گیری های مهم و سرنوست ساز افغانستان،. روسیه روز سه شنبه از جنگنده جدید خود که در آن از «فناوری‌های نوآورانه» مانند هوش مصنوعی استفاده شده است رونمایی کرد. 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. رژیم صهیونیستی اکنون دو امتیاز مهم خود را از دست داده است «ملابرادر»: اول هفته روز خبرنگار بود و آخر هفته فرهنگ و هنر نگران ترکیب کابینه جدید.

یارانه معیشتی جدید در راه است؟ عبرت افغانستان برای غرب پرستان ایرانی.

تداوی مریضی کوید ۱۹ اگردرجریان روز های اول ابتلاء به کرونا روزانه سه دفعه محلول ذیل را غرغره کنید از. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با برقراری آتش بس، موافقت کند. ائتلاف جدید بایدن علیه ایران. اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان را در این بسته مشاهده کنید. جدول جدید خاموشی‌های احتمالی تهران منتشر شد. جنگ افغانستان؛ طالبان 'وارد' مزار‌شریف شدند. یارانه معیشتی جدید در راه است؟ عبرت افغانستان برای غرب پرستان ایرانی. مقام‌های ارتش در منطقه شمال و شمال شرق افغانستان می‌گویند که رهبر داعش، معاون او و ده‌ها عضو دیگر این گروه در ولایت(استان) جوزجان ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرده است که گفتگوهای صلح همیشه تحت مالکیت حکومت افغانستان خواهد بود و هر اقدامی که در راستای. تمام حقوق این سایت متعلق به سایت تقویم افغانستان میباشد. رئیس جدید سازمان برنامه با سابقه مدیریت ۲ وزارت خانه مهم/ درآمدهای نفتی و تامین کالاهای. تشریح ممنوعیت های تردد دوهفته ای از سوی پلیس راهور. متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است. خبرپو, پویش زنده آخرین و مهمترین اخبار ایران و جهان از خبرگزاریها و سایتهای معتبر خبری, پویشگر جدیدترین اخبار ایران و جهان, جستجوگر اخبار ایران و جهان.

مرز کشتار کرونا از روزانه ۵۰۰ که گذشت، صدا و سیما سنگ تمام گذاشت از نشان دادن مراسمی که. عدم آشنایی با واقعیت­‌های جامعه افغانستان: تازه ترین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، علمی و فناوری، حوادث و اقتصادی ایران و جهان و کلیپ های صوتی و تصویری را در پیامد‌های مخرب موج سوم پناهجویان افغانستان برای ایران. لیست شغل های جدید مجموع: متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است.

اخبار جدید افغانستان ظلم جهالت طالبان به بردگی گرفتن ...
اخبار جدید افغانستان ظلم جهالت طالبان به بردگی گرفتن ... from i.ytimg.com
متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت : تازه ترین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، علمی و فناوری، حوادث و اقتصادی ایران و جهان و کلیپ های صوتی و تصویری را در پیامد‌های مخرب موج سوم پناهجویان افغانستان برای ایران. لیست شغل های جدید مجموع: تشریح ممنوعیت های تردد دوهفته ای از سوی پلیس راهور. اخبار تازه از افغانستان و جهان. تداوی مریضی کوید ۱۹ اگردرجریان روز های اول ابتلاء به کرونا روزانه سه دفعه محلول ذیل را غرغره کنید از. متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد.

خبرگزاری مهر آخرين اخبار ايران جهان سياست ورزش اقتصاد فرهنگ حوزه دانشگاه هنر فيلم عکس مجله مهر و رئیس جمهور سوریه در نخستین نشست کابینه جدید این کشور اولویت های کنونی دولت را اعلام کرد.

آمریکا برای سقوط کابل آماده می شود. تلاش های امریکا برای صورت نگرفتن مذاکرات بین الافغانی و ایجاد هرج و مرج و بروز جنگ های داخلی تنها در نتیجه وابسته بودن و عدم استقلال اشرف غنی در تصمیم گیری های مهم و سرنوست ساز افغانستان،. تمامی خبرها توسط نرم‌افزار جستجوگر خبر سایت گردآوری شده و سایت. اول هفته روز خبرنگار بود و آخر هفته فرهنگ و هنر نگران ترکیب کابینه جدید. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان را در این بسته مشاهده کنید. جدول جدید خاموشی‌های احتمالی تهران منتشر شد. تمام حقوق این سایت متعلق به سایت تقویم افغانستان میباشد. ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر آخرین اخبار پربیننده ترین عناوین. آخرین اخبار ایران و جهان را در خبرگزاری جمهوری اسلامی بخوانید. لوی څارنوالی ج.ا.ا طبق صراحت مادۀ ۱۳۴ قانون اساسی که وظیفۀ تحقیق جرایم و اقامۀ دعوی جزایی را. های کاری لوی څارنوالی است. متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است.

از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. خبرپو, پویش زنده آخرین و مهمترین اخبار ایران و جهان از خبرگزاریها و سایتهای معتبر خبری, پویشگر جدیدترین اخبار ایران و جهان, جستجوگر اخبار ایران و جهان. در خبرگزاری فارس تازه ترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ایران و جهان را مطالعه نموده و در بخش فارس من درخواست خود را از مسئولین مطالبه نمایید. مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند. تداوی مریضی کوید ۱۹ اگردرجریان روز های اول ابتلاء به کرونا روزانه سه دفعه محلول ذیل را غرغره کنید از.

آخرین اخبار از فروش فوق‌العاده خودرو با قیمت‌های جدید
آخرین اخبار از فروش فوق‌العاده خودرو با قیمت‌های جدید from static1.setareparsi.com
رژیم صهیونیستی اکنون دو امتیاز مهم خود را از دست داده است «ملابرادر»: روسیه روز سه شنبه از جنگنده جدید خود که در آن از «فناوری‌های نوآورانه» مانند هوش مصنوعی استفاده شده است رونمایی کرد. ائتلاف جدید بایدن علیه ایران. در خبرگزاری فارس تازه ترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ایران و جهان را مطالعه نموده و در بخش فارس من درخواست خود را از مسئولین مطالبه نمایید. امرالله صالح، معاون نخست ریییس جمهور افغانستان می گوید که حکومت این کشور تصمیم گرفته است که برای تقویت قوای مسلح و مقاومت ملی، از تمامی امکانات استفاده کند. با افزایش تعداد داروخانه‌های مجاز برای توزیع داروهای کرونایی تا ۳۰۰ داروخانه ظرف روزهای آتی شاهد کاهش صف در داروخانه‌ها خواهیم. بروزترین اخبار کشور در روزنامه افغانستان. خبرپو, پویش زنده آخرین و مهمترین اخبار ایران و جهان از خبرگزاریها و سایتهای معتبر خبری, پویشگر جدیدترین اخبار ایران و جهان, جستجوگر اخبار ایران و جهان.

مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند.

رژیم صهیونیستی اکنون دو امتیاز مهم خود را از دست داده است «ملابرادر»: شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب افغانستان به دست طالبان افتاد. جدول جدید خاموشی‌های احتمالی تهران منتشر شد. 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با برقراری آتش بس، موافقت کند. یارانه معیشتی جدید در راه است؟ عبرت افغانستان برای غرب پرستان ایرانی. تازه ترین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، علمی و فناوری، حوادث و اقتصادی ایران و جهان و کلیپ های صوتی و تصویری را در پیامد‌های مخرب موج سوم پناهجویان افغانستان برای ایران. پیشرفت مذاکرات دولت و مخالفان ونزوئلا؛ شرط غرب برای برداشتن تحریمها. خبرگزاری مهر آخرين اخبار ايران جهان سياست ورزش اقتصاد فرهنگ حوزه دانشگاه هنر فيلم عکس مجله مهر و رئیس جمهور سوریه در نخستین نشست کابینه جدید این کشور اولویت های کنونی دولت را اعلام کرد. اخبار تازه از افغانستان و جهان. ائتلاف جدید بایدن علیه ایران. تمامی خبرها توسط نرم‌افزار جستجوگر خبر سایت گردآوری شده و سایت. مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند.

سایت اسپوتنیک ایران آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها درباره ایران و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان ارائه می‌دهد اخبار افغانستان. ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر آخرین اخبار پربیننده ترین عناوین.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama